onsdag 27. mars 2013

Mokkacupcakes

 
Over er smørkremen pisket, og eggene tilsatt ett og ett.

 
Cupcakes deigen ferdig, har tilsatt en sjokoladeblanding med kaffe og melk i smørkremen.

 
Cupcakes før de skal stekes.

 
Ferdig stekte cupcakes :)
 
 
Frostingen må lages!
Smørkrem og sjokoladeblanding med melk og kaffe.
 
 
Smørkremen ferdig blandet, nå skal jeg pynte cupcaksene!


 
Se så lekre de ble, ferdig pyntet med mokkasmørkrem og mokkabønner.
De ble helt fantastisk nydelige på smak :)
Disse skal jeg lage flere gang!

 
Under ser dere boka fra Tone Orani, som jeg fant oppskriften i.
Den andre boka, er en A4-bok med tomme plastlommer.
Der tar jeg kopier av mine favorittcupcakes og setter inn.
Har satt inn mokkacupcakes oppskrifta der,
og flere andre oppskrifter jeg har tenkt å prøve :)

 
Etterhvert som jeg blir drevet med dette,
har jeg lyst å prøve meg på å begynne å selge cupcakes :)
Skal få tak i engangsbokser å selge de i,
samt klistremerker "homemade by" fra ebay...
 
Ha en fin fin kveld!
 
 


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk <3 Fant ut at det e ikke så vanskelig som æ trudde... Den påskekaka di va knallfin :)

      Slett