onsdag 27. mars 2013

Prosjekt cupcakes part 2

 
Har vært en ny runde på Cacas å shoppet til cupcake baking ikveld!
Sjekk ut nettsiden: Cacas
Jeg kjøpte en 3 etg cupcake oppbevaringsboks,
muffinsformer, oransj og blå wilton pastafarge,
spiselig svart tusj, gullglitter og hvite candymelts!
 
Så var jeg innom Søstrene Grene en tur for å lete etter paraplyer
til drinker, som skal brukes til cupcakes pynt!
Sjekk ut nettsiden: Søstrene Grene
Jeg fikk tak i det, kostet 5,70 kr for 12 stk i ass. farger.
 
jeg var også innom Panduro Hobby, for å få inspirasjon!
Sjekk ut nettsiden: Panduro Hobby
De hadde masse inspirerende!
Jeg har lyst til å begynne å lage blomster i sukkerpasta.
Sjekk alle de fine cupcakesene og blomstene i denne bloggen:
Der har jeg fått masse inspirasjon!
 
Har flere cupcakes-prosjekt på gang!
Gleder meg til å sette igang.
Skal holde bloggen oppdatert etterhvert som jeg baker.
Ikveld skal jeg bake mokka cupcakes :)
Hvis de blir vellykkede, kommer nytt innlegg!
 
Ha en fin onsdag ettermiddag :)
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar