tirsdag 26. mars 2013

Påskestemning i hjemmet!

 
Kjøpt noen søte påskeegg med gåsunger, egg og fjærmotiv
 på Kremmerhuset, og servietter som matcher.
Gule kubbelys i lysglassene kommer og fra Kremmerhuset...
De dufter bare nydelig!
Jeg har kjøpt 2 søte påskeliljer på en blomsterbutikk i Bogstadveien.
De står i de fantastisk fine Covent Garden pottene/lysholderne i klart glass,
som jeg fikk fra søstra mi i julegave :)
 

Her har jeg kjøpt gule tulipaner og gåsunger,
 på den samme blomsterbutikken i Bogstadveien.
Også har jeg kjøpt gule stearinlys til mine søte hjertelysestaker i sink
 (også kjøpt på Kremmerhuset)...
Det lilla påskeegget er mitt, det gule er Mads sitt,
(fra Kremmerhuset) fylt til randen av godteri,
og 2 av freia's fylte påskeegg i hvert egg.
Vi har flere på lager og :) NAM!
 
Nå kan påsken bare komme! GOD PÅSKE =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar