lørdag 6. april 2013

3 stk lavkarbokokebøker til salgs!

Lavkarbo kokebøkene!

3 stk pent brukte lavkarbokokebøker selges for en billig penge.
200 kr per bok, 1000 kr for alle 5, MEN Frisk med lavkarbo:
"100 oppskrifter" og "frokost og lunsj" er solgt.
Ny pris er 1675 kr for alle 5, så du sparer en del penger på dette.
Kan hentes mot kontant betaling, hvis du bor i Oslo-området.
Hvis du vil kjøpe, gå til min nettbutikk: Kvitviks hobbyhjørne :)
 

 
Det er 3 kokebøker med Sofie Hexeberg, veldig fine bøker!
Det er 2 kokebøker med Annika Dalqvist, også mange flotte oppskrifter...
Hvis du liker lavkarbo mat og følger dette kostholdet,
er disse bøkene et must for deg!!!

Ligger annonse på Finn.

Nå er 2 bøker solgt via finn, "100 oppskrifter"
og "frokost og lunsj" av Sofie Hexeberg.
 
 

Ikke noe for meg!

 
Jeg har prøvd dette kostholdet ved flere anledninger,
og det er ikke noe for meg. Jeg savner brød,
og andre karbohydrater for mye, og skeiet mye ut...
Da blir det mot sin virkning...
Så jeg har funnet ut at jeg spiser normal norsk sunn kost istedet.
Målet er å gå ned i vekt over tid og holde meg der :)
 
Ha en fantastisk lørdag!!!
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar