lørdag 13. april 2013

Min nye nettbutikk og trykking på kubbelys

Nettbutikken min

 
Jeg har endelig åpnet nettbutikk på Epla - små forelskelser, hver dag.
Link til min nettbutikk: Kvitviks hobbyhjørne.
 
Jeg har nå 20 produkter ute, blant annet hjemmelagde såper,
kort, vinslips og kubbelys med servietter.
Jeg har også lagt ut noen bøker og vesker.
 Det ligger også link til butikken min på bloggen.
Ta en titt davel :) Løp å kjøp :)
 

Trykking på kubbelys


Heldekkende trykk hele veien rundt lyset, av denne serveitten du ser på bildet.
Har klippet til og støpt på med strykejern på middels varme, med matpapir mellom.
Det er de samme lysene du ser på bildet under,
bare i fin Covent Garden lysglass jeg har fått av søstra mi.
 


 
Her har jeg tatt en stripe med serviett trykk og støpt på
med strykejern på middels temperatur med matpapir mellom.
Trykket går hele veien rundt lyset.
Jeg ble veldig fornøyd med dem begge.
På bildet nedenfor er lysene i de samme fine lysglassene som over.

 
Disse 2 lyspakkene får du kjøpt i min nettbutikk:
1 pk som består av 2 lys og 1 pk servietter,
som på bildene koster kun 50 kr + frakt.
 
Ha en super lørdag!!!
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar