tirsdag 9. april 2013

Navn på min nettbutikk?

Eksisterende navn før åpnet butikk

 
Jeg har tenkt en del, og er enda ikke ferdig å gruble...
Fant på navnet: Såpe- og scrapbook fabrikken.
Men det dekker ikke alt jeg skal selge!
Jeg har tenkt å begynne med andre hobbyting som
strikking og hekling, som jeg har drevet mye med før.
 

Idèmyldring

 
Har også lyst å selge brukte bøker og evt andre ting..
Hva med navnet på bloggen min:
Kvitviks hobbyhjørne?
Hva med Såpe, scrapbook og håndarbeids fabrikken?
Ja det ble for langt igjen.
Hva med Siljes hobby og bruktbutikk,
eller Kvitviks hobby- og bruktbutikk?
eller Kvitviks hjemmelagde og bruktbutikk?
Har lyst å kunne selge mye forskjellig i butikken min :)
 

Navneforslag?

 
HJELP!!!
Har du et bedre forslag enn meg?
Jeg sliter med å finne et passende navn...
 
Ha en superduper tirsdag :)
 

4 kommentarer:

  1. Hva med samme navn som du har på bloggen din? "Kvitviks Hobbyhjørne" ;) Det dekke jo det meste av hva du driv med. ;) Klem fra mæ.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble det tilslutt, men butikken er ikke åpnet enda. Jeg fikk flere kommentarer på det samme på facebook. Butikken ligger på epla.no, masse fint hjemmelaget der :) legger ut link til butikken på facebook og i bloggen min :) Klæm

      Slett
    2. Legger ut linkene når den er åpnet, mente jeg :)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett