onsdag 17. april 2013

Pakke, pakke, pakke inn saker til søndagsmarked + nytt produkt

Først pakket jeg inn 70% sjokolade med Cocosa (kokosolje).
Disse er laget i hjerteformer, og pakket i cellofan med merkelapp.
På baksiden av lappen festet jeg logo og butikknavn.
 

 
Så trykte jeg på lavendeltrykk på 8 stearinlys,
og pakket de inn pent 2 stk sammen.
 


Så pakket jeg 4 pakker med 2 kubbelys, 2 stearinlys og 1 pk servietter.
Skal selge dette på søndagsmarkedet :)
Pakket de pent inn i cellofan med hyssing.
 
 
Her er såper, kort og vinslips pent pakket inn i cellofanposer,
gleder meg til søndagsmarked...


 
Jeg har startet å lage bounty og, det er en hel prosess...
Bountyen skal også pakkes i cellofan og tas med på marked..
Kommer blogginnleg med oppskrift snart :)
Skal lage kokosboller og cupcakes også å ta med å selge :)
 
Ha ei fin natt!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar