lørdag 6. april 2013

Overraskelse i posten + et HOT tips

Overraskelser i posten!

Jeg fikk masse fint i posten på torsdag og fredag som jeg har bestilt :)
Fra Hobbyklubben på torsdag og Panduro Hobby på fredag...
 
 
Dette er fra Hobbyklubben (bokklubb)!
Bestilte 2 kokebøker om cupcakes,
 og muffinsformer fra Cacas...
Blir mere cupcakes baking neste helg!
Fikk også en fin gave, Eva Solo orkidepotte
som er selvvannende. Fikk denne siden jeg har
 vært så god kunde! Også fikk jeg pause fra
medlemsskapet en stund. Hobbyklubben er greie :)

 
Dette er fra Panduro Hobby, har bestilt en del
såpestøping materialer... Så det blir nok noe
produsering iløpet av helga!!!
Her er 2 kit: Blossom og Splendid,
såpestempler,duftoljer, farger, former,
 såpemasse, organza poser, tørkede
roseknopper, tørket lavendel og quick glue
som er fin når såpene skal pakkes inn!
 

Et HOT tips!


 
Denne tørrsjampoen fra Define er fantastisk
og lukter veldig godt... Kjøpt i matbutikken,
for under 100-lappen. Mye bedre enn den jeg har
fra Sexy Hair (frisørprodukt) som kostet over 200 kr...
 
Ha en flott lørdag!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar